Nytt år – nye muligheter!

Publisert av Ragnhild Sørlien den 05.01.24.

Klubben hadde første møte på nyåret denne uka, og kveldens hovedtema var framtidsfullmakt, der vår egen Jørgen Gudbrandsen orienterte om dette viktige temaet.

Det ble ellers litt oppsummering av aktivitetene våre før jul og gjennomgang av planer for året som akkurat er startet.  Kalendersalget vårt har gått veldig bra, og gir oss ei viktig inntekt som kan brukes til gode Lions-formål. Vi har mange trofaste sponsorer i denne sammenheng, og skigruppa i MIL selger kalendere for oss, noe som denne gangen ga dem ei inntekt på ca. 20.000 kr. Tusen takk for alle bidrag og god hjelp!

Vi har et veldig godt samarbeid med Moelv ungdomsskole, og 16. januar skal de gjennomføre sin årlige skolemiljødag. Der dekker vi kostnadene til foredragsholder og en felles lunsj for alle elevene. Elevene med valgfaget «innsats for andre» skal også dette året ha et prosjekt sammen med oss, og det er Beitostølens arbeid for barn og unge med funksjonsnedsettelse pengene skal gå til. Lykke til med prosjektet!

På møtet ble det også utdelt utmerkelser til medlemmer med lang fartstid i klubben, og følgende fikk sin velfortjente hyllest og utmerkelse: Magnar Sætre 15 år, Henrik Daarstad 25 år, Jørgen Gudbrandsen 30 år, Jostein Takle 30 år, Per A. Skar 35 år og Jan Mikalsen 40 år.

Bildet: Fra venstre president Kjell Hauge, Magnar Sætre, Jan S. Mikalsen, Jørgen Gudbrandsen og Henrik Daarstad. Per A. Skar og Jostein Takle var ikke til stede.