Husker dere el-sykkelen vi fikk i gave i fjor?

Publisert av Ragnhild Sørlien den 21.04.23.

Nå er sykkelen solgt, og vi er svært glade for at kjøperen ble den gode og viktige organisasjonen Rydd Ringsaker!  Dette er ei gruppe med frivillige bosatt i Ringsaker kommune, som vil være med å bidra til at kommunen vi bor i blir en søppelfri kommune. Sykkelen skal brukes i forbindelse med ryddeaksjoner som vi alle ser er svært nødvendige, og særlig nå på våren.

I dag ble sykkelen hentet i Lionshallen, og leder i Rydd Ringsaker, Elin J. Evensen, sykler den nå fra Moelv til Brumunddal der den skal ha første oppdrag på Miljødagen som kommunen arrangerer lørdag 22. april.

God tur, Elin – og lykke til med nytt og nyttig redskap i deres viktige arbeid! Og for en vinn-vinn-sak dette er; Rydd Ringsaker får et godt hjelpemiddel i sitt arbeid, og Lions-klubben får mer penger til gode formål.

Takk for handelen!