Vi ønsker oss flere medlemmer!

Publisert av Ragnhild Sørlien den 24.02.22.

Lions Club Ringsaker har i dag 32 medlemmer, 4 kvinner og 28 menn.  Vi ønsker oss flere medlemmer, både kvinner og menn!

Lions er gode venner som hjelper andre, og møter behov i sine lokalsamfunn. Rundt 1,4 millioner medlemmer i over 220 land og geografiske områder deltar aktivt i frivillig arbeid. Lions Norge sin visjon er å være Norges beste humanitære serviceorganisasjon.  Alle midler vi samler inn deles ut igjen i lokalsamfunnet til humanitære formål.  Våre hovedinntektskilder er det årlige loppemarkedet sommer og høst, tulipanaksjonen i april og kalendersalget før jul. Vi har faste møter første onsdag i måneden på Tingvang. På møtene har vi ofte eksterne foredragsholdere med interessante temaer og av og til er vi på bedriftsbesøk.  Et godt måltid hører også med på møtene våre, og generelt har vi et svært hyggelig sosialt fellesskap.

Er du nysgjerrig på å vite mer om hva vi står for? Kanskje du kjenner noen som er med i klubben? Ta kontakt for å høre nærmere om oss og hvordan vi har det.  Bli gjerne med på et møte eller en av våre aktiviteter for å bli nærmere kjent med oss.

2022 er frivillighetens år, og hele dette året skal frivilligheten - Norges største lagarbeid – feires med mål om å få enda flere med på laget.

Kontaktinformasjon finner du på vår hjemmeside: www.ringsaker.lions.no

Ta kontakt da vel!