Røde Fjær - fortsatt et godt stykke til mål!

Publisert av Ragnhild Sørlien den 15.02.22. Oppdatert 17.02.22.

Målet for Røde-Fjær-aksjonen denne gangen er 50 mill kr til bygging av et familie- og kompetansehus på Beitostølen helsesportsenter.  For å nå dette målet totalt, har hver enkelt Lions-klubb sitt innsamlingsmål.

Klubben vår har et mål på kr 170.000, og har pr i dag fått inn ca kr 125.000. De innsamlede midlene så langt består av direkte bevilgning fra vår klubbkasse, støtte fra Ringsaker kommune og innsamling blant annet på aksjonsdagen vår lørdag 12. februar.  Vi er så heldige å ha et flott samarbeid med Moelv ungdomsskole som skal gjennomføre en arbeidsdag 24. februar der inntektene også går til aksjonen.  Det er helt fantastisk!

Klubben har distribuert en informasjons-flyer i alle postkasser i Moelv.  Der finner du VIPPS-nummeret 590970 hvor du fortsatt kan bidra til aksjonen!  På forhånd takk for bidrag til en svært viktig sak!