Lions kalenderaksjon – kalenderen for 2022 er klar

Publisert av Ragnhild Sørlien den 10.11.21.

Lions kalenderaksjon – nå er kalenderen for 2022 klar!

Vi er klare for ny kalenderaksjon, og inntektene fra denne aktiviteten er svært viktige for å styrke våre muligheter til å engasjere oss i aktuelle og viktige oppgaver i nærmiljøet.

Ved å kjøpe vår kalender støtter du derfor også ditt nærmiljø!  Som tidligere år har vi et samarbeid med skigruppa i Moelven IL i salgsarbeidet. Effekten av dette samarbeidet er tosidig; vi får hjelp til å oppsøke alle husstander i Moelv og skigruppa får støtte til bl.a. oppkjøring av det glimrende løypenettet i vårt nærmiljø.

Om noen dager vil det ringe på døra. Pris pr kalender er 150 kr, og det kan betales med kontanter eller via VIPPS.  Er du ikke hjemme når vi kommer, kan kalenderen også i år kjøpes hos Intersport Moelv.