Takk til Moelv ungdomsskole!

Publisert av Ragnhild Sørlien den 12.06.26.

Elevene ved Moelv ungdomsskole satte i år en utrolig rekord i innsamling av penger til Beitostølen helsesportsenter (BHSS) da de alle jobbet en dag i januar.

I overkant av 51 000 kr er overført til BHSS, og senteret er ydmyke og svært takknemlige for innsatsen. Pengene skal denne gangen brukes som bidrag til innkjøp av enda en hest som brukerne av senteret kan benytte ved opphold der. Innsatsen til elevene ble belønnet med at LC Ringsaker spanderte pølser på alle elevene i matfri en dag i forrige uke.

Vi tar av oss hatten for engasjementet fra skolen og elevene!