Vi har feiret våre 60 år!

Publisert av Ragnhild Sørlien den 08.06.26. Oppdatert 15.06.26.

Fredag 5. juni ble klubbens 60-års-jubileum feiret på Folkets Hus i Moelv med rundt 65 deltakere. Medlemmer, ledsagere og inviterte gjester sørget for en flott og verdig feiring av jubilanten!

Da aperitiffen var fortært dukket Ringsaker Mannskor opp og sørget for en god start på kvelden! Deretter kunne forsamlingen nyte en deilig middag med alt som hører til, og med et flott og innholdsrikt kakebord til dessert.

På gjestelista sto blant andre generalsekretær i Lions Norge, Hroar Thorsen, påtroppende distriktsguvernør i distrikt 104B, Tore Stenseth, varaordfører i Ringsaker kommune, Geir Roger Borgedal, samt representanter for flere av klubbene i vår sone.

Det ble taler, hilsener og gaveoverrekkelser utover kvelden, og et av kveldens høydepunkter var at Mathias Sørby ble tildelt Melvin Jones Fellowship Award. Mathias har vært medlem i klubben i over 50 år og ble takket for sin innsats med denne hedersutmerkelsen. Gratulerer! Et annet høydepunkt var at det kom hilsen fra Lions Norges høye beskytter, nemlig kong Harald.

Tusen takk til alle som bidro til en veldig hyggelig kveld og fin markering av klubbens 60-års-jubileum!

Det ønskes velkommen til fest!

Generalsekretær Hroar Thorsen 

Mathias Sørby mottar Melvin Jones Fellowship award

Mathias hedres av alle festdeltakerne

Ringsaker mannskor kom på besøk!

Jens og Per mimret litt fra alle årene de har vært med i klubben

Hilsen fra kong Harald

Varaordfører Geir Roger Borgedal